Pogoji poslovanja
I. Splošno
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine Alefi.si. Z vstopom v našo spletno trgovino in z vsako opravljeno transakcijo preko spletne trgovine izkazujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
S spletno trgovino Alefi.si (v nadaljevanju tudi »Alefi.si«) upravlja podjetje Alefi, Rebeka Prislan s.p., Koseskega 1A, 1000 Ljubljana, matična številka: 6982018000, davčna številka: 26952360, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Alefi s.p.).
Spletna trgovina Alefi.si omogoča nakup kozmetičnih izdelkov, nakita, kristalnih palčk, slik in storitev za boljše počutje. Trudimo se, da vam zagotovimo odlično ponudbo, ugodne cene ter visoko kakovostne storitve. Izdelki in storitve v spletni trgovini Alefi.si niso opredeljeni kot zdravila oz. metode za zdravljenje in se jih zato ne sme uporabljati kot nadomestilo za zdravljenje, ki je predpisano s strani uradne medicine oz. vašega zdravnika. Ob posvetovanju z vašim zdravnikom, se lahko izdelki in stroritve Alefi uporabljajo kot podpora primarnemu zdravljenju.
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
Alefi.si si po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti vseh podatkov na spletnih straneh. V tem primeru bo ekipa alefi.si kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Alefi, Rebeka Prislan s.p. ima možnost odstopiti od pogodbe le, če je ugotovljena očitna napaka (46. člen OZ). Za očitno napako se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki po trgovinskih običajih ali po namenu strank veljajo za odločilne, ter jih podjetje v primeru vednosti ne bi potrdilo oziroma sklenilo pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
II. Varovanje podatkov
Upravljavec
Alefi, Rebeka Prislan s.p., s sedežem podjetja na naslovu Koseskega ulica 1A, Ljubljana kot upravljavec osebnih podatkov spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi k najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Upravljavec se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajal, posojal ali kakorkoli drugače posredoval tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.
Vsa vprašanja o zaupnosti vaših podatkov, načinu zbiranja in obdelave podatkov ali vaše zahteve za uveljavljanje pravic v zvezi z vašimi podatki, lahko naslovite na e-poštni naslov info@alefi.si.
Uporaba, obseg in namen hranjenja in obdelave
Za potrebe poslovanja spletna trgovina zbira naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja,
- e-poštni naslov,
- uporabniško ime,
- geslo v šifrirani obliki,
- ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesejo v obrazce na spletnem mestu.
Osebne podatke zbiramo s privolitvijo posameznikov. Privolitve hranimo skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena. Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo. Za potrebe zagotavljanja varnosti se zbirajo tudi IP-naslovi, prek katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. V uporabnikov računalnik lahko spletna trgovina shrani tudi nekatere trajne piškotke:
- identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku),
- in štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).
Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se trajno shranijo v strežniku spletne trgovine. Piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa se trajno shranijo v računalnik obiskovalca.
Upravitelj spletne trgovine lahko podatke v anonimizirani združeni obliki uporabi za namene statističnih analiz.
Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami preko novic, tržnega obveščanja preko elektronske pošte, pospeševanja prodaje, profiliranja strank s ciljem prilagojene ponudbe vsebin in izdelkov strankam v elektronski pošti in na spletnih straneh.
III. Dostopnost informacij
Alefi s.p. se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:
- podatke o podjetju Alefi s.p. (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti izdelkov,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene. Razvidno mora biti, ali že vsebujejo davke, stroške dostave in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
IV. Vrste uporabnikov
V spletni trgovini Alefi.si lahko kupujejo neregistrirani in registrirani uporabniki. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki, zato je uporabnik dolžan čuvati svoje geslo in vnesti verodostojne podatke, tako da bo v njegovem imenu nastopal le on ali pooblaščena oseba. Z registracijo uporabnik skrajša postopek naročila, saj uporabniku ni potrebno vsakič znova izpolnjevati osebnih podatkov.
V. Postopek nakupa
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono “v košarico”. Če želite pregledati količino in vrsto izbranih izdelkov, lahko v desnem zgornjem kotu kliknete na ikono košarice. Tukaj lahko s klikom na gumb “Odstrani” odstranite izdelke, ki jih ne želite več imeti v košarici oz. spremenite količino izbranega izdelka. Ko želite zaključiti naročanje, kliknete ikono “na blagajno” in sledite nadaljnjim korakom nakupa:
1. Registriran ali neregistriran uporabnik
Kot prvi korak sistem zahteva od uporabnika, da nadaljuje nakup kot registriran ali kot neregistriran uporabnik. Za razliko od neregistriranih uporabnikov, se registriranim uporabnikom polja v določenih korakih samodejno izpolnejo. Tako registrirani kot tudi neregistrirani uporabniki morajo vsak nadaljnji korak nakupa potrditi s klikom na gumb “nadaljuj”.
2. Naslov dostave
Vnesite oz. popravite naslov za dostavo.
3. Način dostave
Izberite način dostave.
4. Način plačila in komentarji
Izberete način plačila in dodajte morebitne opombe k vašemu naročilu.
5. Potrditev naročila
Pred zaključkom naročila mora uporabnik obkljukati, da se strinja s “Splošnimi pogoji poslovanja”, nato lahko klikne na gumb “potrdi naročilo”. Ob kliku na gumb “potrdi naročilo” je vaše naročilo zaključeno in oddano v nadaljnjo obdelavo. Vse informacije o naročilu prejmete na vaš elektronski naslov.
Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je v spletni trgovini trgovca sklenjena v trenutku, ko trgovec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za kupca. To elektronsko sporočilo ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je trgovec prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca.
VI. Načini plačila in izdaja računa
Alefi.si omogoča naslednje načine plačila:
1. Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba Pošte Slovenije za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu.
2. Plačilo po predračunu
Pošljemo vam predračun, katerega poravnate preko e-banke ali na plačilnem mestu po izboru (banka, pošta, …).
Alefi s.p. ob dostavi naročenih izdelkov kupcu priloži tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
VII. Cene, popusti in promocijske kode
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in ne vključujejo DDV-ja na podlagi 1. odstavka 94. člena zddv-1 (nismo zavezanci za ddv). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bomo uporabniku ponudili brezplačen odstop od nakupa.
Izdelki in storitve lahko uporabniki občasno kupijo po akcijskih cenah, cenah s popusti, s promocijskimi kodami ali z darilnim vavčerjem (v nadaljevanju: ugodnosti). Ugodnosti so časovno omejene, njihova veljavnost, pogoji udeležbe in pravila uporabe bodo jasno določeni. Ugodnosti se med seboj ne seštevajo.
VIII. Obdelava naročila, odpremljanje in dostava
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V slučaju, da je dobavna doba za enega ali več izdelkov daljša od 14 dni, se o tem obvesti kupca. Če kupec ne želi čakati tako dolgo, lahko brez stroškov odstopi od celotnega ali pa samo od dela naročila. Morebitna vplačana sredstva, ki se nanašajo na del naročila ali pa na celotno naročilo se kupcu vrnejo.
Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga oz. surovin, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Spletna trgovina v dogovorjenem roku izdelek pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in obvesti kupca. Alefi s.p. v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
IX. Vračila in reklamacije
Kupec ima pravico, da skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje kupljeno blago brez navedbe razloga ali brez odškodnine vrne ponudniku. Kupec mora o nameravanem vračilu izdelkov oz. odstopu od pogodbe/nakupa ponudnika pisno obvestiti najpozneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-poštni naslov info@alefi.si, blago pa vrniti v tridesetih (30) dneh. Izjavo o odstopu pogodbe lahko sestavite sami ali pa uporabite obrazec za odstop/vračilo, ki ga najdete na povezavi. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo računa za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo. Stroška, ki bremenita potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, sta poštnina (po ceniku Pošte Slovenije) in strošek bančne transakcije. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
V primeru nakupa unikat izdelka izdelanega po natančnih navodilih potrošnika, le ta nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega stavka 43. č člena pri pogodbah, katerih blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Če je kupec naročil unikaten in personaliziran izdelek, se mu zagotovi vracilo 50% kupnine (material), saj je cena izdelka sestavljena iz 50% materiala in 50% storitve (čas za realizacijo izdelka).
Če kupec prejme naročeno blago, ki je poškodovano, oz. se zdi, da ima stvarno napako, mora ta o tem nemudoma obvestiti ponudnika. Če je mogoče, ponudnik nadomesti reklamirani izdelek z enakim, ustreznim izdelkom. Če pa tudi to ni mogoče ali pa se kupec ne strinja s predlagano zamenjavo, ponudnik kupcu v celoti vrne kupnino. 37. člen
Ponudnik kupcu vrne kupnino zmanjšano za zgoraj omenjene stroške (poštnina, bančna transakcija), najkasneje v roku 15 dni od prejema vrnjene pošiljke.
Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. V kolikor vam je pošiljko dostavila Pošta, jo nesite na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
X. Pritožbe in spori
Nesoglasja ali spore, ki lahko nastanejo pri nakupu ali izvajanju "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA", bosta pogodbena partnerja (ponudnik in kupec) reševala sporazumno. Če sporazuma ne bosta mogla doseči, bo za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani. Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo prek e-poštnega naslova info@alefi.si.
Podjetje Alefi, Rebeka Prislan s.p. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Na naš e-poštni naslov info@alefi.si nam lahko pošljete tudi vaše predloge, mnenja, pritožbe in pohvale. Morebitne pritožbe bomo poizkusili čim hitreje rešiti, predlogov, mnenj in pohval pa bomo zelo veseli. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Alefi, Rebeka Prislan s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam obilo prijetnih nakupov!